Cel główny: rozpoznawanie i przezwyciężanie własnych ograniczeń oraz pobudzanie kreatywności przy
działaniach proaktywnych.
Cele szczeg ół owe:
Ucze ń :
Metody pracy:
Ś rodki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów, porównuje własne zasoby i preferencje z wymaganiami rynku pracy, Załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Cel główny: ocena umiejętności przeprowadzania analizy rynku pracy.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz przeznaczony jest do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, uwzględniając kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz możliwości ich uzyskiwania, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Cel główny: zapoznanie z zawodem drwala.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: rozpoznaje własne zasoby, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Cel główny: analiza umiejętności określania potencjału do działania i planowania.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.