- WSZYSTKIE
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
1. Czego uczy mnie krytyka? Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII
Scenariusz przeznaczony jest do pracy przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: określa znaczenie uczenia się przez całe życie; załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Cel główny:
- zapoznanie uczniów ze znaczeniem konstruktywnej krytyki oraz przygotowanie ich do przekazywania i odbierania informacji zwrotnych.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
- dostrzega różnicę między krytyką konstruktywną a niekonstruktywną,
- rozumie wpływ krytyki konstruktywnej na rozwój człowieka i jego uczenie się,
- rozwija umiejętność dawania konstruktywnej informacji zwrotnej, w tym jasne wyrażanie swoich wniosków i sugestii,
- doskonali umiejętność przyjmowania informacji zwrotnej i dopytywania o możliwe sposoby wprowadzenia poprawy.
Metody pracy:
- miniwykład,
- dyskusja,
- rozmowa kierowana,
- plakat.
Środki dydaktyczne:
- flipchart lub tablica,
- pisaki,
- trzy arkusze A1.
Przewidywany czas realizacji: 45 lub 90 min.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Aktualnie przeglądasz
Styczeń 2024 - Nr 53