Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII: uczeń określa aspiracje i potrzeby w zakresie własnego rozwoju i możliwe sposoby ich realizacji, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Cel główny: analiza porównawcza własnych cech i cech przykładowej osoby przy wyborze szkoły ponadpodstawowej.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 2 × 45 min.
Cel główny: swobodna wypowiedź na temat własnej osoby w oparciu o losowe hasła.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: rozpoznaje własne zasoby (zainteresowania, zdolności, uzdolnienia, kompetencje, predyspozycje zawodowe), załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego.