Scenariusz zajęć Klasy IV–VI
Cel główny: przekazanie wiedzy na temat zawodu pielęgniarki/pielęgniarza.
Cele szczeg
ół
owe:
Ucze
ń
:
• wie, na czym polega zawód pielęgniarki/pielęgniarza,
• zna ścieżki kształcenia, aby zdobyć ten zawód,
• zna warunki pracy w tym zawodzie,
• wymienia predyspozycje do bycia pielęgniarką/pielęgniarzem.
Metody pracy:
• bank pomysłów,
• praca indywidualna,
• dyskusja.
Ś
rodki dydaktyczne:
• flipchart/tablica,
• Zawód z powołaniem (załącznik nr 1 – dla każdego ucznia),
• kartki A4 – jedna dla każdego ucznia,
• pisaki.
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Karta pracy przeznaczona jest do pracy grupowej i indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas IV–VI, uczeń: samodzielnie dociera do informacji i korzysta z różnych źródeł wiedzy, załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).