Cel główny: poznanie Metody SMART. Cele szczegółowe, uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu
doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII: uczeń określa cele i plany edukacyjno-zawodowe, uwzględniając własne zasoby, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII. Cel główny: określenie aspiracji i potrzeb w zakresie własnego rozwoju i możliwych sposobów ich realizacji. Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 2 × 45 min.
Scenariusz przeznaczony jest do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: określa aspiracje i potrzeby w zakresie własnego rozwoju i możliwe sposoby ich realizacji; załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII-VIII. Cel główny: uświadomienie sobie przez uczniów własnych zasobów i hipotetycznych oczekiwań pracodawców. Cele szczegółowe:
Uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń porównuje własne zasoby i preferencje z wymaganiami rynku pracy i oczekiwaniami pracodawców, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).