Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII. Cel główny: analizowanie różnic między wybranymi zawodami kształcenia branżowego z branży teleinformatycznej na podstawie escape room o zawodach. Cele szczegółowe, uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
– Technik programista „Obudź się” https://view.genial.ly/5f69b30e4d20af0cfc19ca41/interactivecontent-technik-programsita
– Technik informatyk „Cudowna Machina” https://view.genial.ly/5f6b7eb809c3b80cfdcae0d2/presentation-zst-radom-sherlock-julia-p
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII-VIII, uczeń wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz. U. z 2019 r. poz. 325).
Scenariusz zajęć przeznaczony dla uczniów klas VII-VIII. Cel ogólny: rozwijanie umiejętności poszukiwania informacji dotyczących zawodów szkolnictwa branżowego. Cele szczegółowe, uczeń:
Metody pracy:
Środki dydaktyczne:
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Scenariusz przeznaczony jest do pracy indywidualnej i pracy w parach przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, uwzględniając kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz możliwości ich uzyskiwania, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).