Zawodowy savoir vivre. Scenariusz zajęć dla uczniów szkół ponadpodstawowych

Autor: Małgorzata Bugaj

Dodano: 30 czerwca 2023

Scenariusz zajęć do pracy indywidualnej i w grupach dla uczniów pierwszej klasy szkoły ponadpodstawowej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas szkół branżowych I stopnia, uczeń: przygotowuje się do zaprezentowania siebie i swoich kompetencji podczas rozmowy kwalifikacyjnej, załącznik nr 4 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego.

Cel główny

poznanie prawidłowych zasad zachowania się w pracy

Cele szczegółowe:

Uczeń:

  • zauważenie związku pomiędzy kulturą osobistą, a postrzeganiem nas przez innych,
  • zdefiniowanie właściwych zachowań między ludźmi,
  • określenie niezbędnych zasad właściwego zachowania się w pracy.

Metody pracy:

  • mini wykład,
  • praca w grupie,
  • sortowanie,
  • praca indywidualna,
  • odgrywanie ról,
  • dyskusja.

Środki dydaktyczne:

  • Pukanie i przepuszczanie w drzwiach (załącznik nr 1),
  • Witanie i przedstawianie się (załącznik nr 2),
  • Dress code (załącznik nr 3),
  • Telefon i netykieta (załącznik nr 4),

 Inne zasady (załącznik nr 5).

Przewidywany czas realizacji: 90 min.

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
szkoła ponadpodstawowa

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 57

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 57
Dostępny w wersji elektronicznej