Gra dydaktyczna „Czy jestem autentyczny?”

Katarzyna Płuska

Autor: Katarzyna Płuska

Dodano: 27 marca 2024

Celem gry jest zachęcenie uczniów do refleksji nad własną autentycznością i sposobem, w jaki jest ona postrzegana przez innych. Gra ma na celu także rozwijanie umiejętności empatycznego słuchania, obserwacji zachowań i wyrażania opinii w szanujący sposób. Poprzez analizę autentyczności odpowiedzi w kontekście marki osobistej uczestników, uczniowie uczą się, jak ważne są spójność i autentyczność w budowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych. Gra umożliwia także dyskusję na temat tego, jak nasze zachowania wpływają na obraz, który kreujemy w oczach innych. Dodatkowo (ponieważ uczestnik nie musi zawsze podawać prawdziwej odpowiedzi), gra wprowadza element strategii i refleksji nad tym, co o marce osobistej człowiek mówią jego decyzje i zachowania, a także jak inni mogą interpretować te sygnały.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Płuska

Autor: Katarzyna Płuska

Specjalista ds. komunikacji społecznej (Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Artystyczno-Pedagogiczny), certyfikowany trener umiejętności społecznych (TUS) 1 i 2 stopnia dla dzieci i dorosłych, absolwentka specjalizacji zarządzania zasobami ludzkimi (Politechnika Łódzka), menedżer oświaty, trener soft skills, autorka serwisu „Miękko o kompetencjach” www.katarzynapluska.pl. Twórczyni tematycznych artykułów, e-booków, pomocy dydaktycznych oraz kursów online. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty dotyczące obszarów komunikacji interpersonalnej, kompetencji miękkich, zarządzania personelem oraz treningi umiejętności społecznych dla dzieci.

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 63

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 63
Dostępny w wersji elektronicznej