• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

gra dla dzieci

Gra dydaktyczna „Czy jestem autentyczny?”

Celem gry jest zachęcenie uczniów do refleksji nad własną autentycznością i sposobem, w jaki jest ona postrzegana przez innych. Gra ma na celu także rozwijanie umiejętności empatycznego słuchania, obserwacji zachowań i wyrażania opinii w szanujący sposób. Poprzez analizę autentyczności odpowiedzi w kontekście marki osobistej uczestników, uczniowie uczą się, jak ważne są spójność i autentyczność w budowaniu pozytywnych relacji interpersonalnych. Gra umożliwia także dyskusję na temat tego, jak nasze zachowania wpływają na obraz, który kreujemy w oczach innych. Dodatkowo (ponieważ uczestnik nie musi zawsze podawać prawdziwej odpowiedzi), gra wprowadza element strategii i refleksji nad tym, co o marce osobistej człowiek mówią jego decyzje i zachowania, a także jak inni mogą interpretować te sygnały.

  • Katarzyna Płuska
  • 27 marca 2024 r.
  • Scenariusze zajęć i ćwiczenia
3760
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 68

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 68

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo