Autentyczności marki osobistej

Katarzyna Płuska

Autor: Katarzyna Płuska

Dodano: 4 kwietnia 2024

Scenariusz przeznaczony jest do pracy przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadpodstawowych: uczeń sporządza bilans własnych zasobów na podstawie dokonanej autoanalizy ("portfolio"); załącznik nr 4, 5 i 6 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).

Scenariusz zajęć Szkoły ponadpodstawowe

Cel główny:

  • doskonalenie umiejętności kreowania autentycznej marki osobistej wśród uczniów.

Cele szczegółowe:

  • zrozumienie pojęcia autentyczności marki osobistej,
  • ocena autentyczności w działaniach innych osób,
  • rozwijanie świadomości własnej marki osobistej,
  • rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatycznych.

Metody pracy:

  • burza mózgów z miniwykładem,
  • studium przypadku,
  • mapa myśli,
  • praca w grupie.

Środki dydaktyczne:

  • tablica lub flipchart, narzędzie do zapisywania,
  • „Autentyczna marka osobista. Opisy osobowych marek osobistych” (załącznik nr 1),
  • kartka i długopis – dla każdej grupy,
  • kartka i mazaki – dla każdego ucznia,
  • gra dydaktyczna „Czy jestem autentyczny?

Przewidywany czas realizacji: 45 min.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Płuska

Autor: Katarzyna Płuska

Specjalista ds. komunikacji społecznej, certyfikowany trener umiejętności społecznych (TUS) 1 i 2 stopnia dla dzieci i dorosłych, absolwentka specjalizacji zarządzania zasobami ludzkimi, menedżer oświaty, trener soft skills, autorka serwisu „Miękko o kompetencjach” www.katarzynapluska.pl. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja sensoryczna. Twórczyni tematycznych artykułów, e-booków, pomocy dydaktycznych oraz kursów online. Szkoleniowiec.

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 65

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 65
Dostępny w wersji elektronicznej