- WSZYSTKIE
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
9. Tak na przyszłość. Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII
Cel główny: określenie umiejętności, które mogą być przydatne w przyszłości.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
- potrafi wymienić swoje preferencje dotyczące zawodów,
- potrafi analizować proponowane „zawody przyszłości” pod kątem umiejętności, które warto nabyć.
Metody pracy:
- praca indywidualna,
- analiza materiału wideo,
- prezentacja na forum (również w nauczaniu zdalnym).
Środki dydaktyczne:
- komputer, tablet lub telefon z przeglądarką internetową z dostępem do Internetu – dla każdego ucznia,
- projektor i komputer z dostępem do Internetu,
- tablica lub flipchart,
- link do materiału wideo Dzień w przyszłości 2 – https://youtu.be/Mmh6pfrau30 ,
- link do chmury wyrazowej – https://wordart.com, https://www.abcya.com/games/word_clouds
- Jakie zawody, jakie umiejętności? (załącznik nr 1 – dla każdego ucznia).
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Karta pracy przeznaczona jest do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: rozpoznaje własne zasoby, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIIIAktualnie przeglądasz
Czerwiec 2022 - Nr 34