- WSZYSTKIE
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
11. Zrozumieć i oswoić lęk
Scenariusz spotkania rady pedagogicznej. Cel główny: nabycie umiejętności w zakresie pracy z uczniami w sytuacjach mogących powodować lęk, np. gdy podejmowane są wybory edukacyjno-zawodowe. Cele szczegółowe: Uczestnik:
- zna definicje lęku,
- potrafi wyjaśnić, jak odczuwanie lęku wpływa na zdrowie psychiczne,
- poznaje przykładowe ćwiczenie, które może zastosować w pracy z uczniami.
Metody pracy:
- praca indywidualna,
- praca grupowa,
- dyskusja.
Środki dydaktyczne:
- flipchart,
- flamastry,
- kartki papieru,
- Analiza lęku (załącznik 1 – jeden egzemplarz dla nauczyciela),
- Obrazki (załącznik 2 – jeden zestaw).
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Słowa kluczowe:
rada pedagogicznaAktualnie przeglądasz
Październik 2021 - Nr 26