• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019

7. Żonglowanie towarem, czyli o zawodach branży spedycyjno-logistycznej

Autor: Agnieszka Kośkiewicz

Dodano: 18 sierpnia 2021

Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII. Cel główny: analizowanie informacji na temat zawodów branży spedycyjno-logistycznej. Cele szczegółowe, uczeń:

  • wymienia zawody branży spedycyjno-logistycznej,
  • charakteryzuje zawody branży spedycyjno-logistycznej,
  • wskazuje źródła wiedzy o tych zawodach.

Metody pracy:

  • rozmowa kierowana,
  • puzzle,
  • praca w grupach,
  • miniwykład,
  • dyskusja.

Środki dydaktyczne:

  • Poznajemy zawody branży spedycyjno-logistycznej (załącznik nr 1, pocięty i umieszczony w osobnych kopertach odpowiednio: koperta 1 – zestaw 1: magazynier logistyk, technik spedytor, koperta 2 – zestaw 2: technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali – po jednym zestawie dla każdej z grup),
  • nożyczki,
  • koperty.

Przewidywany czas realizacji: 45 min.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Scenariusz przeznaczony jest do pracy w grupach przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, uwzględniając kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz możliwości ich uzyskiwania, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIII

Aktualnie przeglądasz

Wrzesień 2021 - Nr 26
Numer 25 magazynu Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej