- WSZYSTKIE
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
7. Żonglowanie towarem, czyli o zawodach branży spedycyjno-logistycznej
Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII. Cel główny: analizowanie informacji na temat zawodów branży spedycyjno-logistycznej. Cele szczegółowe, uczeń:
- wymienia zawody branży spedycyjno-logistycznej,
- charakteryzuje zawody branży spedycyjno-logistycznej,
- wskazuje źródła wiedzy o tych zawodach.
Metody pracy:
- rozmowa kierowana,
- puzzle,
- praca w grupach,
- miniwykład,
- dyskusja.
Środki dydaktyczne:
- Poznajemy zawody branży spedycyjno-logistycznej (załącznik nr 1, pocięty i umieszczony w osobnych kopertach odpowiednio: koperta 1 – zestaw 1: magazynier logistyk, technik spedytor, koperta 2 – zestaw 2: technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali – po jednym zestawie dla każdej z grup),
- nożyczki,
- koperty.
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Scenariusz przeznaczony jest do pracy w grupach przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, uwzględniając kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz możliwości ich uzyskiwania, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIIIAktualnie przeglądasz
Wrzesień 2021 - Nr 26