• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019

8. Jaki jestem? Karta postaci

Tomasz Magnowski

Autor: Tomasz Magnowski

Dodano: 15 czerwca 2021

Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII-VIII. Cel główny: Zebranie własnych zasobów.

Cele szczegółowe:

Uczeń:

  • wskazanie własnych cech osobowościowych,
  • analiza własnych zdolności,
  • prezentacja/wizualizacja postaci, która ma takie cechy,
  • analiza postaci pod kątem posiadania hipotetycznych cech charakteru,
  • zastosowanie informacji zwrotnej do odkrywania nieuświadomionych cech charakteru.

Metody pracy:

  • praca indywidualna,
  • praca w grupie,
  • prezentacja na forum (również w nauczaniu zdalnym).

Środki dydaktyczne:

  • komputer, tablet lub telefon z przeglądarką internetową z dostępem do Internetu – dla każdego ucznia,
  • link do strony internetowej: cardmaker.pythonanywhere.com/static/card/generator_postaci.html (np. do wyświetlenia lub przesłania linku),
  • Mój potencjał (załącznik 1 dla każdego ucznia),
  • Moje zdolności (załącznik 2 dla każdego ucznia).

Przewidywany czas realizacji: 45 minut.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Tomasz Magnowski

Autor: Tomasz Magnowski

Doradca zawodowy, nauczyciel zawodu, trener biznesu, Microsoft Innovative Educator Expert. Na co dzień nauczyciel i doradca zawodowy oraz właściciel firmy szkoleniowej TiM. Organizator Ogólnopolskich Targów Szkół Wyższych w Radomiu i Wystawy Interaktywnej MÓZG. Od 2019 r. przewodniczący Zarządu Głównego Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP. Pływobiegacz rowerowy i odkrywca dnia codziennego
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIII

Aktualnie przeglądasz

Lipiec 2021 - Nr 23
  Numer 23 magazynu Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej