• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019

2. O roli

Autor: Katarzyna Druczak

Dodano: 19 kwietnia 2021

Cele szczegółowe:

Uczeń:

  • potrafi wskazać zdolności i zainteresowania przydatne w wykonywaniu wybranych zawodów,
  • omawia rolę wybranych zainteresowań i zdolności w wykonywaniu zawodu.

Metody pracy:

  • rozsypanka,
  • bank pomysłów,
  • praca zespołowa,
  • praca grupowa,
  • ćwiczenie,
  • dyskusja.

Środki dydaktyczne:

  • flipchart,
  • Do pary (załącznik nr 1 do pobrania ze strony www.doradztwoszkolne.pl– 1 komplet pociętych kartoników dla każdej grupy),
  • arkusze papieru flipchart – 3 sztuki,
  • pisaki.

Przewidywany czas realizacji: 45 minut.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Scenariusz jest przeznaczony do pracy grupowej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas I–III, uczeń: opisuje rolę zdolności i zainteresowań w wykonywaniu danego zawodu, załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
klasy I-III

Aktualnie przeglądasz

Maj 2021 - Nr 21
Nr 21 Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej