- WSZYSTKIE
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
2. O roli
Cele szczegółowe:
Uczeń:
- potrafi wskazać zdolności i zainteresowania przydatne w wykonywaniu wybranych zawodów,
- omawia rolę wybranych zainteresowań i zdolności w wykonywaniu zawodu.
Metody pracy:
- rozsypanka,
- bank pomysłów,
- praca zespołowa,
- praca grupowa,
- ćwiczenie,
- dyskusja.
Środki dydaktyczne:
- flipchart,
- Do pary (załącznik nr 1 do pobrania ze strony www.doradztwoszkolne.pl– 1 komplet pociętych kartoników dla każdej grupy),
- arkusze papieru flipchart – 3 sztuki,
- pisaki.
Przewidywany czas realizacji: 45 minut.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Scenariusz jest przeznaczony do pracy grupowej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas I–III, uczeń: opisuje rolę zdolności i zainteresowań w wykonywaniu danego zawodu, załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Słowa kluczowe:
klasy I-IIIAktualnie przeglądasz
Maj 2021 - Nr 21