Telepraca – zalety i wady pracy z domu

Marta Koch-Kozioł

Autor: Marta Koch-Kozioł

Dodano: 30 marca 2020

Celem przeprowadzenia zajęć w trybie kształcenia na odległość jest poznanie przez uczniów zawodów umożliwiających pracę z domu.

Scenariusz jest przeznaczony do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII-VIII, uczeń:  wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, uwzględniając kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz możliwości ich uzyskiwania; wyjaśnia zjawiska i trendy zachodzące na współczesnym rynku pracy, załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz. U. z 2019 r. poz. 325).

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Koch-Kozioł

Autor: Marta Koch-Kozioł

Psycholog, doradca zawodowy, politolog o specjalności polityka społeczna, posiada kwalifikacje pedagogiczne. Doktorantka w Instytucie Psychologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, członek Rady Naukowej IP PAN. Od lat związana z pracą w placówkach oświatowych, ekspert wiodący projektu pozakonkursowego MEN „Przygotowanie trenerów”. Prowadzi szkolenia i warsztaty m.in. z zakresu doradztwa zawodowego, specjalnych potrzeb edukacyjnych, kompetencji miękkich.

Nr 12 Sierpień 2020 r.

Nr 12 Sierpień 2020 r.
Dostępny w wersji elektronicznej