Savoir-vivre kandydata – o kulturze osobistej podczas rozmowy o pracę

Kultura osobista w kontekście zawodowym to realna kompetencja wpływająca na odbiór kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Młodzi ludzie, wkraczając na rynek pracy, mają coraz większą świadomość swoich celów i możliwości, ale nie zawsze towarzyszy temu pewność, jak zachować się w sytuacjach oficjalnych. Dobre maniery, sposób mówienia, punktualność i umiejętność prowadzenia rozmowy z poszanowaniem zasad komunikacji to kwestie, które mogą decydować o pierwszym wrażeniu, a w konsekwencji o wyniku całego spotkania. Warto więc zadać pytanie, w jaki sposób nauczyciele i doradcy zawodowi mogą przekazywać wiedzę na temat zasad kultury osobistej podczas rozmowy o pracę?
Z artykułu dowiesz się:
- Jakich zachowań powinni unikać kandydaci do pracy podczas rozmowy o pracę?
- Jak zrobić dobre wrażenie w oczach rekrutującego?
- W jaki sposób skutecznie i atrakcyjnie przekazywać wiedzę na temat zasad kultury osobistej podczas rozmowy o pracę?
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Podobne artykuły
Zobacz również
Kategorie
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Dostępny w wersji elektronicznej