• WSZYSTKIE
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020

4. Jak chcę być postrzegany? Moje wyobrażenie dobrej marki osobistej

Autor: Monika Kreft

Dodano: 28 kwietnia 2024

Scenariusz zajęć Klasy VII–VIII
Cel główny:

  • uświadomienie własnych zasobów i unikalnej wartości, zaznajomienie z autoprezentacją.

Cele szczegółowe:
Uczeń:

  • rozumie pojęcie marki osobistej,
  • identyfikuje mocne strony, talenty, zasoby,
  • określa własne unikalne, wyróżniające go cechy,
  • zdobywa wartościowe wskazówki dotyczące autoprezentacji.

Metody pracy:

  • burza mózgów,
  • praca indywidualna,
  • praca grupowa,
  • prezentacja.

Środki dydaktyczne:

  • tablica tradycyjna lub multimedialna,
  • flamastry lub rzutnik i smartfony,
  • Moja marka osobista (załącznik nr 1) – dla każdego ucznia.

Przewidywany czas realizacji: ok. 90 min.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Monika Kreft

Pedagog, andragog, doradca zawodowy i coach. Pasjonatka kreatywnej edukacji i rozwoju osobistego. Projektantka narzędzi, które ułatwiają współpracę specjalistów z młodzieżą, odkrywają potencjał, wzmacniają poczucie własnej wartości i wspierają wybory edukacyjno-zawodowe. Współautorka kart Pasjans (CSiPZ Anna Płoska). Założycielka Monika Kreft - Wspieranie w zmianie oraz Narzędziownika Ekspertów.
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIII

Aktualnie przeglądasz

Maj 2024 - Nr 57
DQ 57 maj 2024