- WSZYSTKIE
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
4. Jak chcę być postrzegany? Moje wyobrażenie dobrej marki osobistej
Scenariusz zajęć Klasy VII–VIII
Cel główny:
- uświadomienie własnych zasobów i unikalnej wartości, zaznajomienie z autoprezentacją.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
- rozumie pojęcie marki osobistej,
- identyfikuje mocne strony, talenty, zasoby,
- określa własne unikalne, wyróżniające go cechy,
- zdobywa wartościowe wskazówki dotyczące autoprezentacji.
Metody pracy:
- burza mózgów,
- praca indywidualna,
- praca grupowa,
- prezentacja.
Środki dydaktyczne:
- tablica tradycyjna lub multimedialna,
- flamastry lub rzutnik i smartfony,
- Moja marka osobista (załącznik nr 1) – dla każdego ucznia.
Przewidywany czas realizacji: ok. 90 min.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIIIAktualnie przeglądasz
Maj 2024 - Nr 57