Moje możliwości i predyspozycje. Ćwiczenie dla uczniów szkół ponadpodstawowych

Marta Koch-Kozioł

Autor: Marta Koch-Kozioł

Dodano: 11 sierpnia 2023

Ćwiczenie jest przeznaczone do pracy indywidualnej i pracy w grupie dla uczniów szkół branżowych I stopnia. Służy realizacji następujących treści programowych: uczeń analizuje własne zasoby (zainteresowania, zdolności, uzdolnienia, kompetencje, predyspozycje zawodowe) w kontekście planowania ścieżki edukacyjno-zawodowej, załącznik nr 4 do rozporządzenia MEN z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego.

Cel główny: poznanie własnych zainteresowań i zasobów.

Cele szczegółowe, uczeń:

  • dokonuje autodiagnozy własnych możliwości i predyspozycji,
  • poszukuje zawodów zgodnych z zainteresowaniami i umiejętnościami.

Metody pracy:

  • praca indywidualna,
  • praca w grupie,
  • ruch,
  • miniwykład.

Środki dydaktyczne:

  • Co lubię robić w wolnym czasie? (załącznik nr 1 – dla każdego ucznia),
  • flamastry.

Przewidywany czas realizacji: 45 min.

Pozostało jeszcze 61% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
szkoła ponadpodstawowa

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 64

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 64
Dostępny w wersji elektronicznej