- WSZYSTKIE
 - 2023
 - 2022
 - 2021
 - 2020
 - 2019
 
5. Poczucie własnej wartości. O co chodzi? Scenariusz zajęć dla uczniów klas IV–VI

Scenariusz przeznaczony jest do pracy w grupach i pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas IV–VI, uczeń: wskazuje swoje mocne strony oraz możliwości ich wykorzystania w różnych dziedzinach życia, Załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).
Cel główny: przygotowanie uczniów do dostrzegania zagadnień związanych z poczuciem własnej wartości.
Cele szczegółowe:
Uczeń:
- wyjaśnia termin: poczucie własnej wartości,
 - określa poczucie wartości własnej osoby.
 
Metody pracy:
- bank pomysłów,
 - plakat,
 - praca w grupach,
 - praca indywidualna,
 - dyskusja.
 
Środki dydaktyczne:
- flipchart,
 - 5 arkuszy papieru flipchart z pytaniami – gotowe do rozwieszenia w sali,
 - arkusz papieru flipchart – jeden dla prowadzącego i dla każdej grupy (w dwóch ćwiczeniach),
 - Jakie mam poczucie własnej wartości? (załącznik nr 1 – jeden egzemplarz dla każdego ucznia),
 - masa mocująca,
 - pisaki.
 
Przewidywany czas realizacji: 45 min.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
 - atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
 
Słowa kluczowe:
klasy IV-VIAktualnie przeglądasz
Grudzień 2022 - Nr 40

 
 
 
/WiedzaiPraktyka
/wip