• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019

11. Czy ja także mam milion zalet?

Autor: Joanna Gajdzińska

Dodano: 13 listopada 2021

Scenariusz zajęć Klasy VII–VIII

Cel główny: poznawanie własnych zasobów.

Cele szczeg ół owe:

Ucze ń :

• analizuje materiał poglądowy,

• słucha ze zrozumieniem,

• dokonuje samooceny,

• nazywa mocne strony/zalety,

• wymienia mocne strony swoje i innych.

Metody pracy:

• gra dydaktyczna: metoda biograficzna,

• praca indywidualna,

• praca w parach.

Ś rodki dydaktyczne:

• Zalety „samorzecznika” (załącznik nr 1 – do wyświetlenia na tablicy interaktywnej),

• Film Porozmawiajmy o różnorodności, Jan Gawroński, TEDxKids@AcademyInternational https://www.

youtube.com/watch?v=1matawg1s6c&t=2s [dostęp: 12.10.2021 r.],

• Karta pracy Moje mocne strony (załącznik nr 2 – dla każdego ucznia),

• komputer/rzutnik,

• kartka z zeszytu, długopis,

• szklane naczynie lub inny pojemnik na karteczki z pytaniami.

Przewidywany czas realizacji: 45 min.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Scenariusz przeznaczony jest do pracy indywidualnej przy realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas VII–VIII, uczeń: rozpoznaje własne zasoby (zainteresowania, zdolności, uzdolnienia, kompetencje, predyspozycje zawodowe), załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 325).

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIII

Aktualnie przeglądasz

Grudzień 2021 - Nr 28
nr 28