• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019

Zewnętrzne wsparcie szkoły. Organizacja i wdrażanie planu zewnętrznego wsparcia

Autor: Renata Maciejczyk

Dodano: 23 kwietnia 2020

Doradztwo zawodowe można scharakteryzować jako sieć wzajemnie ze sobą połączonych ludzi oraz instytucji. Na samym początku doradca zawodowy powinien stworzyć plan zewnętrznego wsparcia w ujęciu długofalowym, pozostawiając sobie jednak możliwość reagowania na bieżące problemy. Dobrym punktem wyjścia jest przeanalizowanie sytuacji szkoły, w której pracuje z różnych perspektyw – lokalizacji, potrzeb, deficytów oraz możliwości. Zewnętrzne wsparcie szkoły w realizacji doradztwa zawodowego można również rozumieć jako podnoszenie kompetencji własnych przez doradcę zawodowego, nauczycieli wychowawców oraz nauczycieli przedmiotowych.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Aktualnie przeglądasz

Maj 2020 - Nr 9
ADQ 09-10-01