• WSZYSTKIE
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020

5. Planuję zgodnie z potrzebami. Scenariusz zajęć dla uczniów klas IV–VI

Autor: Katarzyna Druczak

Dodano: 21 grudnia 2022

Cel główny: przygotowanie uczniów do projektowania zadań zgodnie z ich potrzebami.

Cele szczeg ół owe:

Ucze ń :

  • omawia krótko kroki postępowania w metodzie Design Thinking,
  • przygotowuje projekt rozwiązania wybranej sytuacji problemowej.

Metody pracy:

  • bank pomysłów,
  • elementy Design Thinking,
  • plakat,
  • praca w grupach,
  • praca indywidualna,
  • dyskusja.

Ś rodki dydaktyczne:

  • arkusze papieru flipchart (2 dla prowadzącego i jeden dla każdej grupy),
  • Etapy Design Thinking (załącznik nr 1 – jedna koperta z pociętymi kartonikami dla każdej grupy),
  • karta pracy Krok po kroku (załącznik nr 2 – jeden dla każdej grupy),
  • klej – jeden dla każdej grupy,
  • kartki A4 – jedna dla każdej grupy,
  • masa mocująca,
  • pisaki.

Przewidywany czas realizacji: 90 min.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

6 Informacje o etapach Design Thinking zostały zaczerpnięte z artykułu Metoda Design Thinking w doradztwie zawodowym w niniejszym numerze.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
klasy IV-VI

Aktualnie przeglądasz

Styczeń 2023 - Nr 41
41