• WSZYSTKIE
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019

5. Zawodowo + profesjonalnie

Tomasz Magnowski

Autor: Tomasz Magnowski

Dodano: 20 maja 2021

Scenariusz zajęć dla uczniów klas VII–VIII. Cel główny: analiza informacji o zawodach.

Cele szczegółowe:

  • określenie zawodów, które uczeń chciałby w przyszłości wykonywać,
  • analizowanie wiedzy i umiejętności, które są niezbędne w danych zawodach,
  • porównanie wybranych przez ucznia zawodów.

Metody pracy:

  • praca indywidualna,
  • prezentacja na forum (również w nauczaniu zdalnym).

Środki dydaktyczne:

  • komputer, tablet lub telefon z przeglądarką internetową z dostępem do Internetu – dla każdego ucznia,
  • dostęp do strony z zawodami rynku pracy: Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia prowadzony przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii – aktualna strona: INFOdoradca + informacje o zawodach (praca.gov.pl): https://psz.praca.gov.p;/rynek-pracy/bazy-danych/infodoradca,
  • Moja lista zawodów (załącznik nr 1 dla każdego ucznia),
  • Jaka wiedza, jaka umiejętność w danym zawodzie? (załącznik nr 2 – dla każdego ucznia).

Przewidywany czas realizacji: 45 minut.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Tomasz Magnowski

Autor: Tomasz Magnowski

Doradca zawodowy, nauczyciel zawodu, trener biznesu, Microsoft Innovative Educator Expert. Na co dzień nauczyciel i doradca zawodowy oraz właściciel firmy szkoleniowej TiM. Organizator Ogólnopolskich Targów Szkół Wyższych w Radomiu i Wystawy Interaktywnej MÓZG. Od 2019 r. przewodniczący Zarządu Głównego Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP. Pływobiegacz rowerowy i odkrywca dnia codziennego
Słowa kluczowe:
klasy VII-VIII

Aktualnie przeglądasz

Czerwiec 2021 - Nr 22
ADQ22-1_page-0001