• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019

Relacja doradca–uczeń

Autor: Katarzyna Druczak

Dodano: 22 lutego 2020

Skutecznie prowadzone doradztwo zawodowe w szkole podstawowej wymaga zbudowania dobrych relacji doradcy z uczniem/uczniami. To doradca zawodowy/koordynator doradztwa zawodowego/ wychowawca/nauczyciel tworzą atmosferę otwartości i zaufania, aby uczeń mógł swobodnie opowiedzieć o swoich trudnościach, pomysłach, poszukiwaniach w zakresie projektowania własnej przyszłości. Zatem o co chodzi w budowaniu dobrych relacji doradca–uczeń?[1]

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Aktualnie przeglądasz

Marzec 2020 - Nr 7
ADQ 07 okladka-1