• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019

2. Uczenie się na różnych frontach, czyli skąd czerpiemy wiedzę

Autor: Ewa Kruk-Krymula

Dodano: 22 lutego 2020

Scenariusz przeznaczony jest do realizacji następujących treści programowych z zakresu doradztwa zawodowego dla klas IV−VI, uczeń: wskazuje na różne sposoby zdobywania wiedzy (korzystając ze znanych mu przykładów) oraz omawia swój indywidualny sposób nauki, wskazuje przedmioty, których lubi się uczyć, samodzielnie dociera do informacji i korzysta z różnych źródeł wiedzy (załącznik nr 2 do rozporządzenia MEN z 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego).

Cel ogólny: Wskazywanie różnych sposobów zdobywania wiedzy.

Cele szczegółowe, uczeń:

  • rozumie pojęcie uczenia się i jego znaczenia w życiu,
  • podaje przykłady różnych sposobów zdobywania wiedzy,wymienia korzyści wynikające ze zdobywania wiedzy.

Metody pracy:

  • praca grupowa,
  • praca indywidualna.

Środki dydaktyczne:

  • tablica i kreda lub flipchart,
  • pisaki w różnych kolorach,
  • kartki A4 – dla każdej grupy oraz po 2 dla każdego ucznia.

Przewidywany czas: 45 min.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
klasy IV-VI

Aktualnie przeglądasz

Marzec 2020 - Nr 7
ADQ 07 okladka-1