Jak opracować indywidualny plan działania w szkole podstawowej?

Marta Koch-Kozioł

Autor: Marta Koch-Kozioł

Dodano: 24 czerwca 2022
Jak opracować indywidualny plan działania w szkole podstawowej?

Indywidualny plan działania (IPD) w praktyce doradczej często opracowywany jest wspólnie z uczniem klasy VII i VIII szkoły podstawowej. Tworzony jest także dla uczniów ostatniej klasy szkoły ponadpodstawowej. Plan ten tworzony jest przez ucznia przy współpracy doradcy zawodowego. Powinien także uwzględniać informacje dotyczące ucznia pochodzące od nauczycieli i specjalistów przy aktywnym udziale rodziców/opiekunów prawnych.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest Indywidualny Plan Działania?
  • Czym polega tworzenie IPD?
  • Jak opracować Indywidualny Plan Działania
  • Jakie elementy powinny się w nim zawrzeć?

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 57

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 57
Dostępny w wersji elektronicznej