Program poprawy efektywności wyników kształcenia w szkole opiniuje rada rodziców, a nie rada pedagogiczna
Opracowanie programu poprawy efektywności wyników kształcenia lub wychowania jest jednym z najważniejszych działań podejmowanych w szkole w odpowiedzi na zalecenia organu nadzoru pedagogicznego. Kto jednak powinien opiniować taki program? Choć odpowiedź na to pytanie wynika wprost z przepisów prawa, w praktyce bywa przedmiotem nieporozumień. Sprawdź, kto opiniuje program poprawy efektywności kształcenia lub wychowania.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czym jest program poprawy efektywności wyników kształcenia i w jakich sytuacjach jest wdrażany?
- Kto decyduje o konieczności opracowania programu poprawy efektywności w szkole?
- Czy rada pedagogiczna ma kompetencje do opiniowania programu poprawy efektywności?
- Jakie zadania w procesie opiniowania programu przypisane są radzie rodziców?
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:
- praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
- atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 65
Dostępny w wersji elektronicznej