Program poprawy efektywności wyników kształcenia w szkole opiniuje rada rodziców, a nie rada pedagogiczna

Monika Fidler

Autor: Monika Fidler

Dodano: 23 stycznia 2025
 Program poprawy efektywności wyników kształcenia w szkole opiniuje rada rodziców, a nie rada pedagogiczna

Opracowanie programu poprawy efektywności wyników kształcenia lub wychowania jest jednym z najważniejszych działań podejmowanych w szkole w odpowiedzi na zalecenia organu nadzoru pedagogicznego. Kto jednak powinien opiniować taki program? Choć odpowiedź na to pytanie wynika wprost z przepisów prawa, w praktyce bywa przedmiotem nieporozumień. Sprawdź, kto opiniuje program poprawy efektywności kształcenia lub wychowania.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest program poprawy efektywności wyników kształcenia i w jakich sytuacjach jest wdrażany?
  • Kto decyduje o konieczności opracowania programu poprawy efektywności w szkole?
  • Czy rada pedagogiczna ma kompetencje do opiniowania programu poprawy efektywności?
  • Jakie zadania w procesie opiniowania programu przypisane są radzie rodziców?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 65

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 65
Dostępny w wersji elektronicznej