• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

szkolnictwo branżowe

Projektowanie ścieżki edukacyjno-zawodowej z wykorzystaniem klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego

Czym jest klasyfikacja zawod ó w szkolnictwa bran ż owego? Jak czyta ć Klasyfikacj ę zawod ó w szkolnictwa bran ż owego? W jaki spos ó b mo ż na wykorzysta ć j ą w procesie projektowania w ł asnej kariery? Po co doradcy zawodowemu znajomo ść tego ź r ó d ł a informacji? To przyk ł adowe pytania, na kt ó re odpowiedzi dostarczy niniejszy artyku ł . Dowiedz si ę , jak – korzystaj ą c z klasyfikacji – osi ą ga ć cele doradztwa zawodowego dotycz ą ce wyboru ś cie ż ki zawodowej.

Z artykułu dowiesz się mi.in.:

  • W jaki sposób wykorzystać klasyfikację zawodów szkolnictwa branżowego w ramach doradztwa zawodowego w szkole podstawowej
  • Jak czytać KZSB, aby była przydatna w wyborze ścieżki zawodowej i planowaniu własnej kariery po ukończeniu szkoły podstawowej
  • Na które informacje zamieszczone w tabeli KZSB powinni zwracać uczniowie przy wyborze ścieżki zawodowej
  • Jakie korzyści w pracy z uczniami szkoły podstawowej daje sięgnięcie po KZSB
  • Katarzyna Druczak
  • 12 marca 2022 r.
  • Nr 32 - Kwiecień 2022
3131
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo