• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

ewaluacja wewnętrzna

Ewaluacja wewnętrzna w kontekście doradztwa zawodowego. Korzyści i zagrożenia

Zdefiniowanie ewaluacji nastręcza wielu problemów z powodu funkcjonujących ponad dwudziestu różnych definicji. Najprościej ewaluację można określić jako odpowiedź na pytanie, dlaczego tak się dzieje. Ponadto zjawisko ewaluacji często występuje w parze z monitoringiem. Monitoring można określić jako odpowiedź na pytanie, co się dzieje. Celem ewaluacji jest przedstawienie konkretnych wniosków oraz rekomendacji.

  • Renata Maciejczyk
  • 23 czerwca 2020 r.
  • Nr 11 - Lipiec 2020
2351
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 68

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 68

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo