• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

edukacja zdrowotna

Klasy patronackie w szkołach kształcących w zawodach. Czy są przyszłością edukacji zawodowej?

Od kilku lat można zaobserwować wzmożone starania szkół i pracodawców na rzecz współpracy. Szkoły chcą współpracować z przedsiębiorstwami, które mogą zatrudniać ich absolwentów. Przedsiębiorcy poszukują zaś szkół kształcących w zawodach, na które istnieje największe zapotrzebowanie. Jedną z form konkretyzowania wspólnych działań na osi szkoła – zakład pracy są klasy patronackie. Niniejszy artykuł zawiera informacje o idei ich tworzenia, korzyściach wynikających dla ucznia z podjęcia w nich nauki.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • W jakim celu tworzone są klasy patronackie?
  • Czy utworzenie klasy patronackiej w systemie szkolnictwa zawodowego jest trudne?
  • Jakie korzyści osiągają uczniowie klas współtworzonych przez przedsiębiorców?
  • Katarzyna Druczak
  • 15 kwietnia 2022 r.
  • Nr 33 - Maj 2022
3159
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Sprawdź »
Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo