• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

branding personalny

Personal branding. Z jakich narzędzi warto skorzystać, by zbudować markę osobistą?

Personal branding. Z jakich narzędzi warto skorzystać, by zbudować markę osobistą?

Czy już na etapie edukacji w szkole podstawowej można mówić o początkach budowania marki osobistej? Tak! Jej tworzenie warto bowiem zacząć od dobrego poznania i zrozumienia siebie. To długotrwały proces, który obejmuje kształtowanie się osobowości, zdobywanie doświadczenia i pozyskiwanie wiedzy m.in. o swoich atutach, zainteresowaniach i potrzebach.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak rozpocząć budowanie swojej marki osobistej na etapie nauki w szkole podstawowej?
  • Jakie kroki podjąć, aby skutecznie zbudować swoją markę osobistą?
  • Jakie narzędzia pomagają w kreowaniu i promowaniu marki osobistej?
  • Jakie znaczenie mają archetypy w budowaniu marki osobistej i jakie są najpopularniejsze archetypy?
  • Co to jest elevator pitch i jak przygotować skuteczną prezentację swojej osoby lub oferty?
  • Jakie działania należy podejmować, aby nieustannie rozwijać swoją markę osobistą w dynamicznie zmieniającym się środowisku?
  • Dlaczego warto zrozumieć i wykorzystać swoje naturalne talenty w kontekście zawodowym?
  • Agnieszka Grajczak (Kościuczyk)
  • 29 kwietnia 2024 r.
  • Nr 57 - Maj 2024
3781
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo