• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

bilans

Metoda bilansu kompetencji w praktyce doradczej

Metoda bilansu kompetencji w praktyce doradczej

Warto przypomnie ć , ż e metoda bilansu kompetencji pozwala na identyfikacj ę i analiz ę wiedzy, umiej ę tno ś ci, kompetencji. Celem takiego dzia ł ania jest wsparcie w planowaniu ś cie ż ki edukacyjno- zawodowej. Z artyku ł u dowiecie si ę , w jaki spos ó b, krok po kroku, przeprowadzi ć bilans kompetencji.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest metoda bilansu kompetencji i jak wykorzystywać ją w doradztwie zawodowym?
  • Jakie rodzaje kompetencji wyróżnia się w podstawowych klasyfikacjach?
  • Jakie modele metody bilansu kompetencji można wyróżnić?
  • Dlaczego warto wykorzystywać metodę bilansu w praktyce doradczej?
  • Marta Koch-Kozioł
  • 21 sierpnia 2022 r.
  • Nr 37 - wrzesień 2022
3257
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 72

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 72

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo