• WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019

Rola szkoły w przygotowaniu uczniów z niepełnosprawnościami do aktywności zawodowej

Autor: Ewa Kruk-Krymula

Dodano: 23 marca 2020

Powszechnie przyjmuje się, że praca z uczniem pełnosprawnym różni się od pracy z uczniem ze stwierdzonymi niepełnosprawnościami, dlatego ważne jest, aby uświadamiać różnice w sposobie metodyce podejmowanych działań. Okazuje się jednak, że zarówno narzędzia i metody pracy z uczniem, jak i zasady współpracy z rodzicami są bardzo podobne do tych, które stosuje się w pracy z uczniem pełnosprawnym.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Aktualnie przeglądasz

Kwiecień 2020 - Nr 8
Okładka