W indywidualnych teczkach uczniów korzystających w szkole ze specjalistycznego wsparcia gromadzi się dokumentację badań i czynności uzupełniających prowadzonych w szkole oraz indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne i programy zajęć rewalidacyjno-wychowawczych. Dowiedz się, jakie dokładnie dokumenty należy gromadzić.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie dokumenty są gromadzone w indywidualnej teczce ucznia posiadającego orzeczenie lub opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej?
- Na podstawie jakich przepisów prawnych szkoły są zobowiązane do prowadzenia indywidualnych teczek dla uczniów korzystających ze specjalistycznego wsparcia?
- W jaki sposób wnioski i ustalenia dotyczące pracy z uczniem mogą wpłynąć na jego rozwój i jak są dokumentowane w teczce ucznia?
- Jak rodzaj dokumentacji dotyczącej spotkań z rodzicami i pracy zespołu nauczycieli oraz specjalistów jest integralną częścią teczki ucznia?
- Dlaczego indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne oraz programy zajęć rewalidacyjno-wychowawczych są kluczowymi elementami teczki ucznia?
- Jakie inne informacje i dokumenty, poza wymienionymi przepisami, mogą być zawarte w teczce ucznia, aby zapewnić kompleksowe wsparcie?