• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

IPET

  Opis i forma realizacji doradztwa zawodowego w IPET ucznia

Opis i forma realizacji doradztwa zawodowego w IPET ucznia

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET), to zindywidualizowany dokument, opracowany po dokonaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dla każdego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. W przypadku uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym zawiera także informacje o sposobach realizacji doradztwa zawodowego.

Z artykułu dowiesz się:

  • Kiedy należy uwzględniać sposób realizacji doradztwa zawodowego w IPET?
  • Jak kwestia doradztwa zawodowego powinna zostać opisana w IPET ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym?
  • Czy doradztwo zawodowe może być realizowane i opisane w IPET w formie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, czy muszą to być oddzielne zajęcia?  
  • Katarzyna Lewandowska-Staroń
  • 31 grudnia 2024 r.
  • Artykuły i porady
4002
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 72

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 72

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo