• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

diagnoza potrzeb

Jak przygotować ankietę diagnozującą potrzeby doradcze uczniów – kilka porad dla doradcy zawodowego

Jak przygotować ankietę diagnozującą potrzeby doradcze uczniów – kilka porad dla doradcy zawodowego

Przygotowując się do opracowania rocznego programu doradztwa zawodowego należy przeprowadzić diagnozę potrzeb. Badanie powinno dotyczyć zapotrzebowania na działania doradcze. Kogo powinna diagnoza objąć? W jaki sposób ją przeprowadzić? W artykule wyjaśniamy, jak zdobyć szczególnie ważną, bo pochodzącą od uczniów, wiedzę na temat najbardziej istotnych potrzeb lub tego, co można zmienić.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kiedy przeprowadzić ankietę diagnozującą potrzeby uczniów?
  • Jakie powinny być cele przeprowadzania ankiet wśród uczniów?
  • O co zapytać, aby odpowiedzi były przydatne podczas tworzenia programu?
Przeczytaj również:
  • W jaki sposób zbudować ankietę diagnozującą potrzeby w zakresie doradztwa zawodowego? Schemat procesu tworzenia, elementy ankiety
  • Marta Koch-Kozioł
  • 5 sierpnia 2022 r.
  • Artykuły i porady
3252
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 72

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 72

Sprawdź »
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 71

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo