• Doradztwo szkolneDoradztwo szkolne
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj sięZamów »
  • x
  • Szkoły podstawowe
  • Szkoły
    ponadpodstawowe
  • Wideo
  • Wydania
  • Dyżur Eksperta
  • Vademecum
    Nauczyciela

design thinking

Metoda Design Thinking na zajęciach z doradztwa zawodowego

Metoda Design Thinking na zajęciach z doradztwa zawodowego

Zajęcia z doradztwa zawodowego powinny być ciekawe i atrakcyjne dla ucznia. Im więcej dzieje się na lekcji, tym większa szansa na pobudzenie ciekawości poznawczej młodego człowieka. Uczeń, który wykazuje zainteresowanie jest bardziej zaangażowany podczas lekcji. Jedną z metod, którą warto włączyć w swój warsztat, jest metoda Design Thinking. 

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czym jest i na czym polega proces Design Thinking?
  • W jaki sposób uczeń może projektować swoją karierę edukacyjno-zawodową?
  • Czy metodę Design Thinking można wykorzystać do rozwiązywania problemów?
  • Jak korzystać z metody Design Thinking w szklonym doradztwie zawodowym?
  • Marta Koch-Kozioł
  • 21 grudnia 2022 r.
  • Nr 41 - Styczeń 2023
3352
  • Oferta
  • O magazynie
  • Redakcja
  • Nasi eksperci
  • Następne wydanie
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Partnerzy

Portal Oświatowy
E-pedagogika

Lista wydań

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Nowoczesne Doradztwo Zawodowe nr 70

Sprawdź »
Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Nr 69: Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej

Sprawdź »

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
    Fax: 22 617 60 10
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

facebook WiP/WiedzaiPraktyka

LinkedIn WiP/wip

Wiedza i Praktyka logo