• WSZYSTKIE
  • 2021
  • 2020
  • 2019

14. To, co ważne i (nie)pilne, czyli matryca Eisenhowera w praktyce

Autor: Ewa Kruk-Krymula

Dodano: 19 stycznia 2021

Scenariusz zajęć przeznaczony dla uczniów klas VII-VIII.  Cel ogólny: zapoznanie z matrycą Eisenhowera. Cele szczegółowe, uczeń:

  • opisuje, czym jest matryca Eisenhowera,
  • podaje przykłady swoich aktywności z każdej ćwiartki,
  • wskazuje, które z nich może zoptymalizować w procesie planowania.

Metody pracy:

  • burza mózgów,
  • praca indywidualna,
  • dyskusja grupowa.

Środki dydaktyczne:

  • tablica, kreda,
  • długopisy, pisaki
  • 4 duże arkusze papieru (np. z flipcharta), guma trenerska lub taśma malarska (do powieszenia na ścianach),
  • Moja matryca zarządzania czasem (załącznik nr 1 – dla każdego ucznia do pobrania ze strony www.doradztwoszkolne.pl, wariant: udostępnienie załącznika na rzutniku multimedialnym, a uczniowie zapisują odpowiedzi na kartkach A4).

Przewidywany czas realizacji: 45 minut.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto, a otrzymasz m.in.:

  • praktyczne wskazówki, które pomogą Ci w realizacji doradztwa zawodowego w Twojej placówce
  • atrakcyjne graficznie materiały – scenariusze i karty pracy
Sprawdź ofertę »
       
               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Aktualnie przeglądasz

Luty 2021 - Nr 18
  Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej